Cercei tortiţă ~ Diverse modele

Fiecare pereche de cercei de mai jos a fost realizată manual şi duce în spate câte o poveste, fie una tristă pe alocuri, fie presărată cu momente de suspans ori fericire subită.


Cerceii "Full Bloom Roses" ocupă un loc aparte în clasamentul cu obiectele mele preferate. Nu ştiu dacă este culoarea care m-a atras ca un magnet puternic sau dacă e vorba de dantela croşetată..

Cert este că de abia aştept să văd cum fac fericită şi o altă persoană, nu numai pe mine.

Au o lungime de 5 cm ( tortiţele incluse), elementele metalice nu conţin Nichel, iar preţul lor este de 20 Lei.


"Black Pearl" este numele minunăţiilor. Am modelat mai întai bazele negre cu flori, apoi am adăugat o mulţime de perle de sticlă. Au devenit astfel nişte cercei cu un aer boem, totuşi materialele folosite îi ancorează în prezent. Au o lungime de 15cm (tortiţele incluse -1,2cm) şi deşi sunt masivi, nu sunt atât de grei pe cât par.

Elementele metalice nu conţin Nichel, iar preţul este de 40 Lei.




Pentru cerceii "Elegantly Feathered" am folosit pene de Găină de Guinea (Bibilică), pe care le-am prins de o bază modelată manual de mine din polymer clay, în care am inclus şi două cristale Swarovski (Shadow Crystal). Textura penelor şi pufului este incredibilă şi vă asigur că atrag atenţia tuturor (mi-am făcut chiar şi eu o pereche, dar bineînţeles, pe gustul meu, cu şi mai multe pene folosite, aplicate pe un lanţ lung).

Au o lungime de 10 cm cu baza de polymer inclusă, care se închide cu şurub, elementele metalice nu conţin Nichel şi preţul este de 20 Lei.


Mai pe scurt, cerceii "Lilly on a ribbon" sunt rezultatul a 4 zile consecutive. De ce? Fiindcă, deşi ca întotdeauna îmi pregătesc nuanţele de polymer clay înainte să încep să modelez, nu gaseam deloc tragerea de inimă să fac toate florile.

Elementele metalice nu conţin Nichel, sunt aurii, sunt decoraţi cu panglici, au o lungime de 5cm (tortiţele incluse) şi preţul lor este 25 Lei.

Niciun comentariu: