Platou cu prajituri ~ Madds Sugary Treats

Pentru că săptămâna trecută am văzut din nou "Marie Antoinette", m-am decis să fac şi eu un platou similar cu cele de pe mesele încărcate de care se bucurau respectivii. Pe o farfurie întinsă, modelată din polymer clay şi texturată cu un model de dantelă, am pus o prajitură de ciocolată cu îngheţată de vanilie, cupcake de lămâie, turtă dulce glazurată cu caramel şi bomboane şi Macarons cu fistic si ciocolată amară. Apoi l-am ataşat de o bază de inel reglabilă et voilà ! Un superb inel, care garantat va smulge zâmbete largi şi va da startul la numeroase conversaţii.
Acesta are un diametru de 4cm şi este înalt de aproape 2cm. Baza metalică nu conţine Nichel, iar preţul este de 35 Lei. De asemenea, vei primi şi cerceii de mai jos, pentru a avea un set complet şi pentru că nu m-am putut abţine să nu bucur şi pe altcineva cu un cadou.



Cakes Ring








Niciun comentariu: