Cercei tortiţă ~ Madds Sugary Treats

Fie că e vorba de un Tiramisu, o prajitură cu glazură de căpşuni, negrese cu topping de cireşe amare sau chiar căpşuni trase în ciocolată cu alune, tot ce contează de fapt, este că toate pot fi acum purtate şi admirate de ceilalţi. De ce să nu te răsfeţi şi în modul acesta?



Cercei "Tiramisu" .

Au o lungime de 4cm (tortiţa inclusă), elementele metalice nu conţin Nichel, sunt decoraţi cu fundiţe din organza şi preţul lor este de 17 Lei.




"Strawberry Cupcakes" sunt micuţi, delicaţi, pufoşi şi drăgălaşi. I-am accesorizat cu câte o fundiţă din organza, i-am modelat manual, chiar şi mijlocul capşunilor tăiate în jumătate.

Elementele metalice nu conţin Nichel, au o lungime de 5cm (tortiţele incluse) şi preţul lor este de 20 Lei.


"Chocolate Dipped Strawberries" arată fantastic; şi nu spun asta doar pentru că sunt modelate de mine (bine, recunosc, poate puţin şi din motivul acesta), ci pentru că ARATĂ FANTASTIC !

Am folosit alune adevărate, care au fost lipite şi lăcuite cu atenţie, le-am decorat cu dantelă croşetată şi perluţe, au o lungime de 5cm (tortiţele incluse), elementele metalice nu conţin Nichel, iar preţul este de 25 Lei.



"Cherry Brownies" conţin de departe ingredientele mele preferate: cacao şi cireşe. Fundiţele de tulle şi feliile de lamâie completează aspectul.

Elementele din metal nu conţin Nichel, au o lungime de 4,5 cm şi preţul lor este de 17 Lei.

Niciun comentariu: