Macarons et bonbons !

Pentru că în urmă cu câteva luni am avut norocul şi onoarea de a îmi delecta papilele gustative cu deja celebrele Macarons Français, îmi era imposibil să nu încerc să le refac şi eu, dar de data aceasta din polymer clay.

Mai jos am pus câteva imagini cu ce am lucrat până acum, iar sortimentele după care m-am inspirat sunt cele de la "Ladurée | Fabricant de Douceurs & Gourmandises" .



Aceştia sunt doar cu titlu de prezentare. I-am făcut special pentru Ada Taleb ( LebaneseBlonde ). Încă nu i-am dat, aşa că sper să nu se uite pe blog până mâine.




| a. Framboise | b. Bergamote |

| c. Menthe | d. Pétale de Rose |

| e. Pistache | f. Cassis Violette |


| a. Praliné |

| b. Fleur d'Oranger |

| c. Macarons à la lavande |

Cerceii sunt micuţi ( max.1cm), iar preţul unei perechi este de 15 Lei.


Caramels, bonbons et chocolat. Aceste trei cuvinte mă fac să mă simt norocoasă că trăiesc. Am realizat aceste trei perechi de cercei cu şurub pentru că se clasează pe locul 2 în topul cu lucruri pe care le ador în viaţă. Fiecare pereche are preţul de 15 Lei şi nicio bomboană nu are diametru mai mare de 7 mm.

Dacă te decizi la vreuna din ele, îmi poţi spune că vrei bomboanele cu caramel, cu vanilie sau cu zmeură.


Acestea au fost primele Macarons pe care le-am modelat. Le-am adăugat şi nişte flori delicate, cu perluţe de sticlă în culori pastelate şi, evident, nu puteau lipsi fundiţele!

Cerceii poartă numele de "Macarons Dangle", au o lungime de 5 cm (tortiţele incluse), elementele metalice nu conţin Nichel, iar preţul acestora este de 20 Lei.

Niciun comentariu: