"Fascination" Set

Acum ceva timp am petrecut o mini-vacanţă în care, evident, nu am putut sta fără să modelez. Da, am cărat cu mine toate materialele necesare; într-adevăr, cuptorul l-am lăsat acasă.

Setul acesta l-am modelat într-o seară de Joi. De ce am ales paleta aceasta de culori? Fiindcă m-am lăsat inspirată de priveliştea pe care o aveam din balconul casei; cerul era brăzdat de de nişte raze aurii, pe alocuri rămăsese bleu, pe alocuri noaptea îşi făcea intrarea şi era mai întunecat.. aşa au luat naştere inelul, colierul si cerceii "FASCINATION".

Preţul setului este de 50 de lei.


Cerceii sunt cu şurub, au o lungime de 2cm, elementele metalice nu conţin Nichel.







Inelul este impunător, ("statement ring"), are lăţimea de aproape 6cm, înălţimea de 3 cm şi pe mâna mea, acoperă 3 degete. Baza metalică nu conţine Nichel.








Colierul setului este o piesă specială, veridică, care atrage. În mijloc am adăugat un cabochon de sticlă beige transparentă. L-am prins de o baza fixă de sarmă siliconată albastră şi în mod sigur te poţi baza pe el să completeze orice ţinută.

Elementele metalice folosite nu conţin Nichel. Piesa din lut polimeric măsoară aproximativ 9cm în lăţime şi 6cm în lungime, în punctele cele mai îndepartate.

Niciun comentariu: