"Cosmic Love" Set

După ce am uzat albumul "Lungs" de la Florence and the Machine, m-am gândit să încep să modelez ceva inpirat de o melodie de pe el. Am ales "Cosmic Love". Deşi nu este favorita mea de pe album, fiindcă înaintea ei pe lista personală se află "Dog days are over", "Kiss with a fist", "I'm not calling you a liar" şi "My boy builds coffins", am decis că cel mai bine voi transpune "Cosmic Love" în stare materială.

Am folosit culorile cerului, accente uşoare de beige şi cabochons de sticlă albastru intens si transparent. Elementele metalice folosite nu conţin Nichel. Inelul are diametru de 5cm. Cerceii sunt mari, au un diametru de 2cm şi sunt masivi. Piesa colierului este pusă pe o bară fixă din sârmă siliconată turquoise.

Preţul setului este de 50 de lei şi vine ambalat precum un cadou preţios, gata să îl daruieşti, ori să ţi-l dăruieşti.




Niciun comentariu: