"Inquisition Inspired Necklace and ring"

Acest colier este de departe creaţia de care sunt cea mai mândră. Îl văd ca fiind perfect; perfect cât poate fi un obiect lucrat manual. L-am făcut într-o după amiază călduroasă din Iunie şi l-am adorat din prima clipă, chiar dinainte să prindă formă fizică. Arată senzaţional la gât şi chiar l-am asortat în oglindă cu o rochiţa de culoare beige-nude în stil Empire (greco-roman) , din organza si chifon, diafană şi vaporoasă. De departe preferatul meu.

Un pătrat are dimensiunea de 3cm x 3cm şi în mijloc este ataşat un cabochon de sticlă de culoare albastru regal, transparent. Lutul polimeric a fost patinat cu un mediu special de antichizare, care mai apoi a fost etanşat cu Liquid Polymer Clay. Nu este vernisat cu niciun fel de lac; nu îmi place finish-ul de "proaspăt lăcuit". Este copt de 3 ori, datorită tehnicilor de patinare. I-am făcut şi un inel, ale cărui elemente metalice nu conţin Nichel. Colierul se prinde cu şnur dublu de piele cerată de culoare închisă.

Setul va veni ambalat în stilul meu, aşa cum îmi place mie să primesc un cadou. Ca în fiecare pacheţel "Madds", vei găsi şi cadoul tău. Preţul setului este de 70 de lei.



Niciun comentariu: