"Snowflake" Set

Şi am primit o comandă de la Bianca. Pentru o profesoară care se căsătoreşte. Voia ceva drăguţ, diafan, finuţ, delicat să îi dea cadou de nuntă. În afară de setul acesta, care apropo, este primul de gen pe care l-am făcut până acum, i-am pregătit şi o ramă de tablou, foarte uşor de făcut, fiindcă am lipit pe ea năsturaşi în culorile colierului şi fundiţe mici şi mari. Le-am împachetat în stilul-mi caracteristic şi ea doar l-a completat cu o felicitare scrisă din inimă.

Setul constă într-un colier, o brăţară şi un inel. Am făcut pentru prima oară mărgele din lut polimeric. Mi-a plăcut la nebunie. O voi mai repeta când îmi va permite timpul şi resursele materiale. Deşi acest set a fost făcut la comandă, îl pun aici să servească drept model pentru viitoare comenzi. Evident, totul este customizabil: de la modelul florilor albastre de pe mărgele, pâna la marimea fundelor sau a trandafirilor. Am adăugat şi perle de sticlă gri, de diverse mărimi şi panglica satinată cu care se prinde la spate. Fundiţele sunt din dantelă neagră şi bleu aprins. Preţul unui set ca acesta ar ajunge undeva la 60 de lei, plus sau minus 10 lei.

Per total, a fost o plăcere să îl creez de la zero. Evident, este unic şi irepetabil.





Niciun comentariu: